måndag 16 februari 2009

Sportlov

Okej, nu har jag fått för mig att jag ska börja blogga, ifrågesätt det inte, för jag har inget att svara på det.

Jag sitter hemma i Årnilt ensam nu, det är skönt. Jag har haft folk runt omkring mig i en hel vecka nu, i en liten
stuga i Sälen, så lite tysthet blir jag inte knäpp av. Jag ändrade om min layout lite också efter som jag längtar GALET mycket till våren nu, den känns lite mer som vår nu va..?

Jag sitter och försöker skriva på en låt, jag vet precis vad den ska handla om. Eftersom att jag sitter i en väldigt konstig situation i mitt liv just nu, en situation som jag faktiskt inte vet hur jag hamnat i och eller hur jag ska hantera. En situation som jag både mår bra av och mår dåligt av i andra sidan. En tanke som bara inte kan släppa taget om min hjärna.



Inga kommentarer: